« Home | Şahmaran » | You're the only one who's come&gone » | 24-25 Haziran Dalışı » | 10 Haziran Moz Konseri » | 27-28 Mayıs » | 13-14 Mayıs Haftasonu... » | Beklenen Tarihler »

MEVSİM GEÇİŞİ

2006 Yaz nasıl geçti?Hayatımın 29.yazını, Marmara'da tüm büyük şehirlerin arasında sıkışmış, evrimini tamamlamaktan çok uzak, ne tarım ne sanayi şehri olmayı başarabilmiş, hakkında "herşeyi ile arada kalmış" cümlesini bile sarfedemeyeceğim, çünkü ne olduğu zaten çok belli olan; ama bir o kadar da yeşil ve temiz olan, karnımı doyuran, yeni insanlarla tanışmamı sağlayan, ailemden maddi destek istemeyi sonlandırmama neden olan bir yerde,etrafımda bir elin sayısını zor geçecek sayıda insanla geçirdim. Sempati duyduğum insanlar; aralarında bir dostum, bir dostum olabilir dediğim, iki arkadaşım yanımda vs..Bir dostum, bir "çok yakın" arkadaşım, iki kuzenim, bir çift mutluluk kaynağı ebeveynimden uzakta...Yaz boyunca müzik yanımdaydı ama kitaptan uzaklaştım, birşeyler yapmalı...Film fena değil, grafik izlemeyi değil, dokunmayı gösterse de, hala hatırımda onlarca aktör-aktrist, yönetmen adı, yapım yılı..:)
Sonbahar geldi dayandı, bu akşam ilk defa yağmur atıştırdı.Yeni bir yıl koştura koştura gelmeye başladı, aldığım nefesi verirken yıldönümü gecesini yaşıyor olacağım. İnsanlar genelde sabit kalsa da konular, üzüntü ve sevinç kaynağı; can sıkıcı dertler, güldüren olaylar, meraklandıran, utandıran konuşmalar, kırılan topuklar, patlayan lastikler, gidilip-gezilen şehirler, bir fincan kahvenin dumanı, bir bardak biranın köpüğü üzerinde yapılan sohbetler.. gelip geçecek, unutulacak... Unutmadığım bir tek ben olacağım...Bir de henüz 100 bandına oturmamış bu şehir ve rutubet kokusu...